16 aprile 2013

A proposit di traspuart public

Une des miôr manieris di cognossi lis robis al è chel di vivilis in prime persone. Cussì di cuant che o ai tornât a doprâ la coriere par lâ a vore, mi soi inmò plui convint che il traspuart locâl al merte di jessi tignût di voli e favorît. La Provincie e à une funzion di control sul servizi furnît dal gjestôr privât ancje se la azion e je une vore condizionade dal finanziament che al rive de Regjon: i km di corsis programadis par cuvierzi il teritori a dipendin di tropis risorsis che a rivin di Triest. Ma pal utent dal servizi al è indispensabil vê un contat plui dongje cu lis istituzions: si imagjinaiso di scugnî rapuartâsi cun Triest par une segnalazion o par un sugjeriment suntun linie di autobus Maian-Udin?
Se o sarai elet in consei provinciâl mi impegnarai par rindi inmò plui fuart il leam cul teritori, par podê mantignî un contat strent tra cui che al da e cui che al ricêf il servizi di traspuart public. Tal stes timp al sarà impuartant cirî di dialogâ in maniere atente cu la Regjon par garantî lis risorsis necessariis par sodisfâ al miôr la domande.

Di chei altris ponts che o volarès realizâ, us scrivarai tai prossims dîs, cirint di esponi cussì il program pes Elezions provinciâls 2013 dulà che o soi candidât pal Maf tal colegjo eletorâl n.20 di S.Denêl (comuns di Forgjarie, Maian, Ruvigne e S.Denêl)

Nessun commento: